oyunçuya göndərilən MWE. Oyunçu, öz
növbəsində, günün MWE-si daxil olmaqla
cümlələr təqdim edir və onun hərfi və ya
idiomatik mənada ifadə edilib-edilmədiyini
təsnif edir. Oyunçular digər oyunçuların təqdi-
matlarını nəzərdən keçirə və müsbət və ya mənfi
reytinqlər buraxa bilərlər. Oyunçu daha çox
nümunəni nəzərdən keçirdikcə, daha çox xal
qazanır və təqdimat müəllifi daha çox müsbət
rəylər qazandıqca, onlar da daha çox xal
qazanırlar. Adətən, rəyçi verdiyi hər rəyə görə
bir xal, müəllif isə təqdimatlarından birində
aldığı hər müsbət rəyə görə on xal alır. Çatbotun
iş saatlarının sonunda (həftənin bütün günləri
11:00-dan 23:00-a qədər) ən çox xal toplayan
istifadəçi günün çempionu sayılır və pul dəyəri
ilə mükafat alır Gün ərzində müəyyən sayda
təqdimat göndərmək kimi hədləri keçən oyun-
çular nailiyyətlər qazanırlar. Çatbot Azərbay-
canda istifadəyə verilib və gündəlik mükafat
Wolt qida çatdırılması proqramından 15₼
hədiyyə kartı olub.
§Yuxarıdakı oyunun izahı kraudsorsinqin
tərifinə uyğun gəlir. Belə ki, bu, ödəniş müqa-
bilində layihəyə töhfə vermək üçün “səpələn-
miş” insanların böyük bir qrupunun işə
götürülməsi deməkdir. O, həmçinin rəqabətli
oyunun strukturuna uyğundur; buna görə də ona
oyunlaşdırılmış çatbot deyilir.
Qeyd etmək vacibdir ki, hər bir yeni oyunçu
botun tədqiqat məqsədləri üçün hazırlandığı və
təqdim etdikləri nümunələrin təlim modelləri
üçün istifadə oluna biləcəyi barədə məlumat-
landırılmışdır. Onlara heç bir şəxsi məlumatın
işlənilmədiyi və ya ictimaiyyətə açıqlanmadığı
da bildirilib.
Əldə olunmuş məlumatlarin təhlil edilməsi
Oyunun fəaliyyəti dayandırıldıqdan sonra
bütün müvafiq məlumatlar Python-un Mat-
plotlib kitabxanasından istifadə edilərək çıxa-
rıldı və vizuallaşdırıldı. Bu vizualizasiyalarda
Dodiom RU-dan alınan məlumatlar çatbotun
ingilis dilindəki versiyasından (həmin ilin fev-
ralında fəaliyyət göstərib) verilənlərlə müqayisə
edilib. Qeyd etmək vacibdir ki, Dodiom RU-da
bütün gündəlik oyunların çempionları pul dəyəri
olan əşyalarla mükafatlandırılsa da, Dodiom
EN-nin fəaliyyət müddəti iki mərhələyə
bölünmüşdü və birinci mərhələdə heç bir pul
dəyərində mükafat verilməmişdir. Bu
kontekstdə Dodiom EN-nin birinci mərhələsi
“EN”, ikinci mərhələ isə “ENw/Mon.Reward”
olaraq etiketlənir.
Nəticə
Yuxarda qeyd olunduğu kimi, bütün dünyada
dillər qeyri-müəyyənlik atributunu inkişaf et-
dirir. Qeyri-müəyyənlik dil modellərinin MWE-
ləri emal etməkdə çətinlik çəkməsinin səbəbidir,
burada ifadələr bəzən qeyri-kompozitivdir. Bu
modellər üçün daha yaxşı təlim məlumatları əldə
etməklə bu problemi yaxşılaşdırmaq olar.
Oyunlaşdırılmış kraudsorsinq “kütlənin müdrik-
liyindən” istifadə etməklə və yüksək sayda
keyfiyyətli nümunələr əldə etmək üçün rəqabəti
təşviq etməklə bu ehtiyacı ödəyə bilər. İstifadəçi
və təqdimetmə/nəzarət statistikası bu fikri
nümayiş etdirməyə xidmət edir. Verdikləri
töhfələrə görə ən yaxşı oyunçular hədiyyə
kartları ilə həvəsləndirildi və bu, böyük
motivasiya mənbəyi oldu.
Bu tədqiqat işi Dodiom çatbotunun ixtira-
çılarının tədqiqat işinin yekununda müəyyən
etdiyi məqsədə qismən nail olur: oyunun əhatə
dairəsini digər dillərə genişləndirmək. Ümid
edirik ki, bu oyun gələcək illərdə daha çox dildə
mövcud olacaq və bu tədqiqat sahəsinin
inkişafına töhfə verəcək.
ƏDƏBİYYAT SİYAHISI
Chomsky, N., Rizzi, L., & Belletti, A. (2002).
An interview on minimalism. In N. Chomsky,
On Nature and Language (pp. 92-161).
Cambridge: Cambridge University Press.
https://doi.org/10.1017/CBO9780511613876
Eryiğit, G., Şentaş, A., & Monti, J. (2022).
Gamified crowdsourcing for idiom corpora
construction. Natural Language Engineering, 1-
–33.
Leaver, B. L., Rifkin, B., & Shekhtman, B.
(2004). Apples and oranges are both fruit, but
they do not taste the same: A response to Wynne
Wong and Bill VanPatten. Foreign Language
Annals, 125–132.
Masini, F. (2019, September 30). Multi-word
expressions and morphology. In Oxford
research encyclopedias.
https://oxfordre.com/linguistics/view/10.1093/a
crefore/9780199384655.001.0001/acrefore-
9780199384655-e-611?print=pdf
Qi, P., Zhang, Y., Zhang, Y., Bolton, J., &
Manning, C. D. (2020). Stanza: A Python