“Elmi xəbərlər” jurnalının 2020-ci il tarixli 2-ci buraxılışı - Humanitar elmlər seriyası
“Elmi xəbərlər” jurnalının 2020-ci il tarixli 2-ci buraxılışı - Humanitar elmlər seriyası
Jurnalın tam versiyasına bu linkdən baxa bilərsiniz
№ | Jurnal sayı | Məqalənin adı | Müəllif | Səhifələr | Məqaləyə keçid |
1. | 2, 2020 | Qruplarda ingilis dilinin distant təliminin problemləri | Ross DOUGLAS, Sevil ƏLIYEVA | 7-11 | |
2. | 2, 2020 | Mədəniyyətin dilə təsiri | Samirə Elbrus CƏFƏRZADƏ | 12-18 | |
3. | 2, 2020 | Neyrolinqvistika və afaziya | Fidan Sabir qızı ABİYEVA | 19-25 | |
4. | 2, 2020 | İngilis dili lüğətinin tədrisi üçün effektiv metodlar | Gülnar Arif qızı ADIGÖZƏLLI | 26-31 | |
5. | 2, 2020 | Xarici dillərin tədrisində sual cümlələrinin rolu | Samid Murad oğlu SÜLEYMANOV | 32-36 | |
6. | 2, 2020 | İngilis etnonimlərinin semantik təsnifatı | Aidə Akif qızı MIRZƏYEVA | 37-42 | |
7. | 2, 2020 | İngilis dilində emosemiyali frazeologizmlərdə qeyri-tarixi şaquli kontekst | İlahə Elşən qızı HÜSEYNOVA | 43-47 | |
8. | 2, 2020 | Onomastik vahidlərin üslubi funksiyası | Billurə İlqar qızı TAHİRZADƏ | 48-53 | |
9. | 2, 2020 | İngilis və azərbaycan dillərinin hand / əl və ürək / heart komponentli somatik frazeologizmlərinin tematik qrupları | Leyla Vüqar qızı MIRZƏYEVA | 54-59 | |
10. | 2, 2020 | Dil tədrisində humanistik yanaşmalar | Şəfəq İsa qızı ABDULLAYEVA | 60-63 | |
11. | 2, 2020 | Termin anlayışı və terminlərin təsnifi | Günay Rüstəm qızı MƏMMƏDOVA | 64-69 | |
12. | 2, 2020 | Alman dilindən tərcümənin çətinlikləri | Natəvan Yusif qızı RAMAZANOVA | 70-73 | |
13. | 2, 2020 | İngilis dilinin Britaniya və Amerika variantlarında fellərin fərqi | Zəhra Maqsud qızı MÜRSƏLOVA | 74-79 | |
14. | 2, 2020 | Müasir rus dilinə internetin təsiri | Natəvan Abdulla qızı KAMİLOVA | 80-85 | |
15. | 2, 2020 | Britaniya media diskursunda leksik təkrarlar | Gülarə Eldar qızı QÜDRƏTLI | 86-92 | |
16. | 2, 2020 | İngilis dilində tənqidi düşüncənin inkişafı | Sevda Majid ISMAYILOVA | 93-96 | |
17. | 2, 2020 | Qeyri-dilçilik fakültəsi tələbələrinə xarici dilin tədrisi | Pərvin Ramiz qızı ZEYNALOVA | 97-103 | |
18. | 2, 2020 | Məntiqi kəmiyyət kateqoriyasının müxtəlifsistemli dillərdə linqvistik təsvirinin ifadə imkanları | Aygün Balahseyn qızı AMANƏLİYEVA | 104-114 | |
19. | 2, 2020 | İngilis dilində yazi vərdişlərinin aşılanmasının psixoloji aspektləri | Şəbnəm Azər qızı İSMAYILOVA | 115-118 | |
20. | 2, 2020 | İngilis dilində müəyyən və qeyri-müəyyən ismi birləşmələrlə istifadə olunan determinativlər | Leyla Eldar qızı MƏCİDOVA | 119-123 | |
21. | 2, 2020 | Autentik materiallar və onların dil tədrisində istifadə formaları | Leyla Rafiq qızı QARAYEVA | 124-127 | |
22. | 2, 2020 | Frazeoloji birləşmələrin tərcümə problemləri və tərcüməçilərin onları digər dillərə tərcümə edərkən qarşılaşdıqları çətinliklər | Gülnar aprel qızı QƏHRƏMANOVA | 128-133 | |
23. | 2, 2020 | Müasir fransiz dövri mətbuatında neologizmlərin yaranması və əmələgəlmə üsulları | Ülfət Zakir oğlu İBRAHİM | 134-141 | |
24. | 2, 2020 | Qrem Grinin “İşin Mahiyyəti” romanında personaj quruluşu problemi | Ülviyyə Kamran qızı ALLAZOVA | 142-148 | |
25. | 2, 2020 | Zaman anlayışı və povestin quruluşu | Nəzrin Hüseyn qızı BABAYEVA | 149-156 | |
26. | 2, 2020 | Zahid Xəlil – Çağdaş uşaq poeziyasının nümayəndəsi kimi | Gülnar Ramiz qızı QƏMBƏROVA | 157-160 | |
27. | 2, 2020 | A. S. Puşkinin “Yevgeni Onegin” romanında müqayisələrin (simile) rus dilindən ingilis dilinə tərcüməsinin təhlili | Fidan Həsən qızı MƏCİDOVA | 161-172 |